Reklamacja
Jak zgłosić reklamację?
Klienci mogą dochodzić swoich praw w ramach reklamacji zakupionych towarów. Prosimy o zgłaszanie reklamacji bezpośrednio do opiekuna w danej hurtowni.
- Sprzedawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży z Klientem niebędącym Konsumentem lub objętym ochroną konsumencką.
- Wszystkie Produkty oferowane w Portalu e-tadmar posiadają gwarancję Producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji dla Produktów jest liczony od dnia jego dostarczenia do Klienta i może być różny dla odmiennych produktów.
- Dokumentem uprawniającym do realizacji gwarancji jest dowód zakupu: faktura VAT.
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać do opiekuna będącego przedstawicielem Sprzedawcy.
- Klient pokrywa koszty odbioru oraz dostawy w przypadku wymiany Produktu na wolny od wad.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Klientowi pisemnie na adres e-mail lub telefonicznie.