Łączymy najlepsze w łazience

Łączymy najlepsze w łazience

Firma Geberit ma w swoim portfolio dwie silne marki – flagową markę Geberit i markę Koło, bardzo mocną w segmencie produktów ceramicznych. W tym roku działania będą zmierzać do konsolidacji oferty. Marka Geberit pozostanie jako dominująca, wiodąca i od kwietnia 2023 roku przejmie do oferty znaczną część produktów łazienkowych marki Koło.

Rozpoczyna się nowy rozdział wspólnej historii. Wszystko po to, aby uprościć ofertę, przygotować grunt pod dalszy rozwój pod jedną, silną, międzynarodową marką oraz aby rozszerzyć ofertę ceramiczną Geberit o produkty bardziej przystępne cenowo. Firma będzie łączyć to, co najlepsze po obu stronach ściany pod szyldem Geberit. Płyną z tego wymierne korzyści – obsługa klientów zostanie przez to poprawiona i przyspieszona.

Wszystko dzięki konsolidacji oferty pod jedną marką, a tym samym ograniczeniu narzędzi komunikacji i z klientami. Jednocześnie sama oferta stanie się prostsza – łatwiej będzie obsłużyć klientów logistycznie, gdy dysponujemy jednym, a nie dwoma brandami.

Łatwiejszy stanie się także dobór produktów – pod jedną marką i w jednym katalogu dużo łatwiej będzie odnaleźć produkty komplementarne lub odpowiednie do pewnych typów łazienek. W związku z tym zarówno dopasowywanie oferty jak i selekcja rozwiązań przeznaczonych na specyficzne metraże lub warunki łazienkowe stanie się znacznie prostsza.

Zmiany w segmencie produktowym

Od kwietnia 2023 roku produkty marki Koło przejdą do portfolio Geberit. Znane i popularne serie łazienkowe zmienią bądź zachowają swoje nazwy, część produktów zostanie uzupełniona także o nowe meble łazienkowe.

Do portfolio serii ceramicznych Geberit dołączą umywalki Variform, od kwietnia dodatkowo rozszerzone o dedykowane meble łazienkowe. Dostępne będą w około 200 różnych wariantach, dopasowanych do indywidualnych oczekiwań inwestorów.

Seria Traffic zawierająca umywalki i meble łazienkowe zmieni swoją nazwę na Geberit Smyle. W serii dostępne będą nowe meble.

Nowe nazwy zyskają również popularne kolekcje. W sprzedaży pod szyldem Geberit będą dostępne: Selnova (dawniej Nova Pro), Selnova Square (dawniej Nova Pro Premium), Selnova Compact (dawniej Nova Pro Premium dla małej łazienki), Selnova Comfort (dawniej Nova Pro Bez Barier)

.

Produkty popularniej serii Modo podzielone zostaną na trzy kategorie, od kwietnia będą obowiązywać nowe nazwy: Modo (dawniej meble i umywalki Modo), Selnova Square (dawniej miski i bidety Modo) oraz Smyle (miski i bidety Modo Pure).

W strefie prysznica, pod szyldem Geberit dostępne będą produkty: wanny Selnova Square (dawniej wanny Nova Pro), wanny Selnova Square asymetryczne (dawniej wanny Elipso), a także produkty, które zachowają nazwy dawne nazwy: wanny Perfect i brodziki Nemea.

Marka Koło jednak nie zniknie całkowicie z rynku, pozostaną produkty w segmencie podstawowym. W sprzedaży dostępne będą produkty z serii: Rekord, Idol, Solo, Freja a także wanny: Comfort Plus, Rekord i Opal Plus.

Warto też pamiętać, że nie zmieni się miejsce produkcji – zakłady produkcyjne Geberit w Kole, Włocławku i Ozorkowie wciąż będą zapewniać najwyższej jakości produkty. Co więcej, to właśnie między innymi polskie fabryki nadały kształt obecnej ofercie ceramicznej Geberit i pozostają wciąż niezwykle istotną częścią szwajcarskiej marki.

Wspólna historia

Zmiany strategiczne, w tym w portfolio produktowym, zapewnią większą spójność oferty. Ułatwi to dobór produktów, jednocześnie poszerzając asortyment o nowe propozycje meblowe do łazienek. Szeroka oferta ceramiki Geberit umożliwi zaś obsługę różnych segmentów cenowych rynku.

Więcej informacji na www.geberit.pl

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).